Udskriv

Efterfødselstræning

    Efter en graviditet og fødsel trænger man til at “genfinde” sin krop. Derfor bør du begynde på efterfødselstræning. Den store belastning - som en graviditet er  -, har ofte været hård ved kroppen, og det føles godt at kunne træne sine muskler. Det er dog vigtigt at gå langsomt i gang. Vi starter med øvelser, som styrker og træner bækkenbunden. Der er fokus på nakke- og skulderområdet - som er udsat for stor belastning - og du bliver bevidst om en god kropsholdning. Mave-, balle- og rygmuskler trænger også til at blive styrket, så du får gode kernemuskler og derved et godt fundament for en stærk krop. Øvelserne bliver efterhånden mere krævende, og du vil opleve at få en stærk og smidig krop. Det giver mere overskud i hverdagen. Du kan starte på efterfødselstræning ca. 3. uger - efter en normal fødsel - har du født ved kejsersnit anbefaler vi, at du venter til der er gået 6 uger. Din baby er velkommen på kurset, men indgår ikke i undervisningen. Det er inspirerende  at se andre babyer og udveksle erfaringer med de andre småbørnsmødre. Det er vigtigt at prioritere din efterfødselstræning, fordi det smitter af på dit humør og giver dig overskud i en travl hverdag.  

     Ledige pladser Ledige pladser    Få pladser Få pladser     Venteliste Venteliste    Afsluttet Afsluttet


    Hold nrHold navnUnderviserUgedagStart dato Start tidSlut datoSlut tidUndervisningssted adresseLektionerPrisStatus
    5806Efterfødselstræning for alleVivi Korn onsdag 04-11-202010:3016-12-202012:00Tolderlundsvej 714,00DKK 545,00 Venteliste
    5807Efterfødselstræning 1-3 mdr..Maria Lundgaard tirsdag 10-11-202011:4515-12-202013:15Tolderlundsvej 712,00DKK 485,00 Venteliste
    5808Efterfødselstræning 1-3 mdr.Maria Lundgaard torsdag 12-11-202011:1517-12-202012:45Tolderlundsvej 712,00DKK 485,00 Venteliste